Minden várakozást felülmúlt a Telkó

2011-04-26

2011 áprilisában indította útjára az Index a Tematikus Mellékleteket (TM), amelyek 1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban szöveges és videós anyagokkal. A mellékletek alrovat vagy szerkesztőségi blog formájában jelennek meg, szerzőik pedig az adott rovat újságírói vagy a téma szakértő bloggerei. A TM-ekben olyan tipikus indexes tartalmakkal szolgálunk, mint az olvasók véleményét szondázó kérdőívek vagy a szájbarágó. A TM-ek számos előnnyel szolgálnak a potenciális szponzorok számára, hiszen üzenetük folyamatosan releváns tartalom mellett, prémium hirdetési környezetben jelenik meg, nem is beszélve az Index címlapján biztosított kiemelt támogatói helyről.


Első mellékletünk a Telkó volt 2011. április 4-től 10-éig, melyet szponzorként a T-Mobile támogatott. A Telkó mellékletben egy hét alatt összesen 38 anyag született, amivel a Tech rovat még túl is teljesítette előzetes vállalását. Az Index Tech rovatában március elejétől a melléklet indulásáig naponta átlagosan 56.000 egyedi látogató fordult meg, míg a melléklet időszakában ez 89.000-re emelkedett. A Telkó melléklet önmagában ugyanannyi napi látogatót vonzott, mint korábban a teljes Tech rovat, köszönhetően az erőteljes szerkesztőségi támogatásnak is. A mellékletbe 4 videót forgattunk, melyek egyenként 25-30.000-es videóindítási számot értek el. Két alkalommal „élő segélyvonal” is várta az Index olvasókat, ahol anarkinak, a Tech rovat újságírójának lehetett olvasói/nézői kérdéseket feltenni. A Telkó mellékletet egy hét alatt közel 250.000 egyedi látogató kereste fel.

A főszponzori megjelenés elemei a következők voltak:
Index címlapján:

A Telkó mellékletben 1 hétig:

Főbb adatok és még több megjelenésminta a lenti prezentációban:  

Ha egyéb témában hasonló tartalmi környezetben szeretne megjelenni, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!

 

Hirdetnék