Új koncepcióhoz új huzat a Díványnak

2012-04-19

A Díványnál tavaly ősszel fontos változások kezdődtek, ekkor került ugyanis a kiadvány élére főszerkesztőként Zappe Gábor. Az általa hozott új, blogokból felépített, fogyasztócentrikus női oldal koncepciója pedig bizonyította működőképességét. A kiadványt a korábbinál lényegesen több felhasználó keresi fel rendszeresen és struktúrája is sokkal áttekinthetőbb lett. Az új koncepcióhoz pedig friss huzat jár: a Dívány ezen a héten új külsőt kapott.

Saját menüben a Dívány blogjai

Az új koncepció sikerességének bizonyítéka, hogy a Dívány újabb látogatottsági rekordokat tudhat magáénak. Az OPA adatai alapján április 10-én 71.000, április 12-én pedig több, mint 74.000 egyedi látogató olvasta a kiadvány cikkeit. A Shopaholic, a fogyasztó, minden terméket megnéző, ellenőrző, kipróbáló nő blogja nagymértékben járult hozzá az eredményhez. A múlt hét egyik legolvasottabb írása lett a saját mosószer készítéséről szóló posztja. Az abszolút csúcsot az Alapkonyha hozta, amely nem is gasztro, hanem kifejezetten főzőblog, és szintén az alapokra és költségekre helyezi a hangsúlyt. A múlt hét legolvasottabb posztjai is pont ilyen témákban íródtak, pl. hogy milyen konyhafelszerelésekre érdemes többet költeni, illetve hogy süssünk-e otthon kenyeret. Az Alapkonyha egyébként hamarosan egy kifejezetten erős főzősvideó sorozattal is bővül.

A fenti példák is mutatják, hogy új Dívány igazán jól működő tartalmai a létező, élő nőre koncentrálnak. Ha megjelenést foglalna a megújult kiadványon, lapozza át médiaajánlatunkat és lépjen kapcsolatba értékesítő kollégáinkkal!

Hirdetnék