A Z generáció csaknem 70 százaléka elérhető az IndaWeekkel!

2021-02-19

A 15-29 év közötti célcsoportra fókuszáló kampányok sikeressége szempontjából kiemelten fontos a megfelelő eszközök és felületek kiválasztása. Az Indamedia Sales sikerterméke, az IndaWeek garantáltan eléri a Z generációba tartozók 67,46 százalékát mindössze egy hét alatt.

A Z generáció tagjai jellemzően 1995 és 2010 között születtek; már gyerekkoruktól fogva fontos és elválaszthatatlan részét képezi hétköznapjaiknak az online tér, valamint a különböző digitális és kommunikációs eszközök. Marc Prensky 2001-ben megjelent Digital Natives, Digital Immigrants című kétrészes cikkében ezt a korcsoportot nevezte „digitális bennszülötteknek”, a kifejezést azóta is szinonimaként használják a Z generációra.

Ez a korosztály egy teljesen új világban nőtt fel, hozzászoktak a gyors információáramláshoz és annak befogadásához. Képesek egyszerre több mindennel is párhuzamosan foglalkozni, viszont az információt felületesebben dolgozzák fel, mint a korábbi generációk tagjai. A kommunikációs eszközök rohamos fejlődésével az információ tömegének mozgása is felgyorsult – ebbe születettek bele a Z generáció képviselői. A megnövekedett mennyiségű hírt, információt és adatot máshogy dolgozzák fel, és emiatt a gondolkodásuk is eltér az X vagy Y generáció tagjaitól.

A 15-29 éves korosztály figyelmét jellemzően nehéz megragadni, illetve megtartani, ezért nagy kihívást jelenthet a hirdetők számára a célcsoport felé való kommunikáció. Az IndaWeek éppen ezért kínál kifejezetten erre a célcsoportra is hirdetési megoldást.

Lássuk a számokat!*

Ez azt jelenti, hogy az Inda Week garantáltan képes elérni a 15-29-es korcsoport 67,46 százalékát hét nap leforgása alatt, ezzel pedig akár az országos tévécsatornákkal is felvehető a verseny.

Röviden az IndaWeekről

Az IndaWeeket tavaly márciusban vezettük be, azóta az Indamedia Sales egyik vezető terméke lett. Lényege, hogy a kampány adott korcsoportra rendelhető, és egy hétig fut az Indamedia csoport online felületein. Fontos külön kiemelni, hogy az IndaWeek példátlanul nagy elérést biztosít, valamint ár-érték arányban kivételesen előnyös a teljes display hirdetési piacon, ugyanakkor a kreatívok cseréjére is lehetőséget ad, hogy azok még jobb eredményeket hozzanak.

Ha felkeltettük érdeklődésed, kattints a „Hirdetnék” gombra, vagy keresd Indamedia Sales kapcsolattartódat!

*Forrás: DKT/e.gemius (15+ belföldi közönség), 2021/01, havi napi átlag valós látogató (RU), all device

Hirdetnék